Семінар-тренінг для методистів Відкритого методичного фестивалю закладів позашкільної освіти «Kyiv M-Fest»

05 лютого 2020 року у м. Києві, у рамках Відкритого методичного фестивалю закладів позашкільної освіти «Kyiv M-Fest» та ІХ Відкритої методичної виставки, відбувся семінар-тренінг для методистів «Технологія методичного супроводу професійного розвитку педагога закладу позашкільної освіти».

Мета заходу – сприяти формуванню в учасників семінару-тренінгу системного бачення технології методичного супроводу професійного розвитку педагога в закладі освіти; актуалізувати потребу в удосконаленні та оновленні практики роботи з питань розвитку професійної компетентності педагогів.

Тренерами були: Ковганич Галина Григорівна та Безрук Катерина Олександрівна, методисти Центру позашкільної роботи Святошинського р-ну м. Києва.

На семінарі були розглянуті такі питання:

  • функції, принципи, цільові орієнтири методичного супроводу професійного розвитку педагога;
  • структура технології методичного супроводу професійного розвитку педагога;

  • алгоритм, процеси та операції технології методичного супроводу.

Протягом семінару учасники виконали наступні завдання:

  • мозковий штурм у малих групах «Який педагог ЗПО є конкурентоспроможним сьогодні?» (учасниками було розроблено узагальнений професійний портрет конкурентоспроможного педагога);

  • дискусія «Індивідуальна програма професійного розвитку педагога – новий тренд чи необхідність?»;

  • інтерактивні вправи «Індивідуальна програма професійного розвитку педагога – це…», «Функції, ролі методиста при здійсненні методичного супроводу», «Етапи проєктування індивідуальної освітньої програми професійного розвитку педагога» (визначено ключові поняття: «методичний супровід» та «технологія методичного супроводу», розкрито функції, принципи й етапи процесу методичного супроводу, обґрунтовано їх значення для професійного розвитку педагога).

Головним результатом стала сформованість в учасників готовності до розвитку професійної компетентності; їх поінформованості про технологію методичного супроводу професійного розвитку педагога; збагачення інструментально-методичного арсеналу учасників з проблеми семінару-тренінгу; емоційно-психологічна задоволеність учасників тренінгу.

Отже, семінар-тренінг став інноваційним майданчиком для узагальнення і впровадження ідей розвитку професійної компетентності педагогів закладів освіти.