Старт районного проекту "Стоп булінг"

1 листопада 2018 року в спеціалізованій школі №200 ім. В. Стуса відбувся семінар-тренінг «Булінг у дитячому середовищі: шляхи ефективної профілактики та протидії». Його учасниками стали 19 класних керівників. Під час роботи семінару розглядалися форми і методи роботи з профілактики та подолання булінгу в дитячому середовищі.

Шкільне цькування або шкільний булінг (англ. school bullying) — загальний термін, яким означають систематичні переслідування з образами, цькуванням, предвзяте ставлення у навчальному закладі. Зазвичай, термін означає переслідування серед учнів, рідше зустрічається цькування учнів вчителями, ще рідше — цькування вчителя учнями.

Програмою семінару було передбачено розгляд питань з використанням інтерактивних методів. Методисти Центру позашкільної роботи (Ковганич Г. Г. та Безрук К. О.) вдало застосовували на семінарі інтерактивні методики, виступаючи в ролі організаторів процесу навчання, бо суть інтерактивних методів у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх тих, хто навчається і тих, хто навчає.

Класні керівники були об'єднанні в групи, в яких аналізувалися види, причини, наслідки, рольова структура булінгу.

Предметом жвавого обговорення стали проблеми участі учасників освітнього процесу в профілактиці та протидії булінгу.

На семінарі класним керівникам були надані рекомендації щодо участі в районному проекті «Стоп булінг». Ведучі семінару-тренінгу запросили вчителів до співпраці в проекті.

А на черзі новий семінар-тренінг:

«Шкільний булінг: причини, наслідки, протидія»

- для заступників директорів шкіл з виховної роботи (12 листопада 2018 р., 11:00, Центр позашкільної роботи, пр. Перемоги, 136, каб. 209 о 11:00). Темою якого стане детальніше обговорення реалізації проекту в закладах загальної середньої і позашкільної освіти.

Долучайтесь до районного проекту «Стоп булінг».