Коломієць Олена Леонідівна

Надіслати листа

Гуртки:

Сторінка у facebook

ХАРАКТЕРИТИКА професійної педагогічної діяльності Коломієць Олени Леонідівни керівника гуртка початкового технічного моделювання "Паперовий діамант"

Характеристика професійної педагогічної діяльності

Коломієць О.Л. працює в Центрі позашкільної роботи Святошинського району м.Києва з 2011 року. Має багатий педагогічний досвід роботи з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Загальний стаж педагогічної діяльності – 20 років. Керівник працює за Програмою гуртка початкового технічного моделювання, рекомендованою МОіН України від 11.11.2014р. №1/11-17865.

Основним завданням ставить перед собою навчити дітей моделюванню, конструюванню та виготовленню іграшок, сувенірів, листівок, моделей, макетів з паперу та картону.

Педагог творчо, ефективно обирає форми, методи і засоби навчання. Олена Леонідівна постійно намагається використовувати на ряду з традиційними також нові форми навчально-виховної роботи: заняття-майстер-класи, заняття-змагання, заняття-конкурси, проводить заняття з мультимедійною підтримкою, з музичним оформленням, що сприяє активізації пізнавальної та творчої діяльності вихованців.

Коломієць О.Л. має додаткову освіту викладача англійської мови. Це надихнуло Олену Леонідівну на ідею подачі комбінованих знань. Наприклад, вивчаючи геометричні фігури, діти запам᾿ятовують їх назви не тільки українською, а й англійською мовами.

Її досвід актуальний як для конкретного дитячого колективу так і для навчального закладу в цілому. Його було представлено на семінарі-практикумі для слухачів курсу підвищення кваліфікації Київського міського педагогічного університету ім.Б.Грінченка та для колег з методоб'єднання керівників гуртків початкового технічного моделювання позашкільних навчальних закладів м. Києва.

Керівник гуртка має високі результати роботи. ЇЇ гуртківці – постійні учасники та переможці міських і Всеукраїнських виставок і конкурсів з початкового технічного моделювання.

Під керівництвом Коломієць О.Л. вихованці гуртка свої знання і вміння успішно демонструють у конкурсах і виставках – міський конкурс з технічного конструювання "У місті Фантазерську", міський конкурс - змагання з початкового технічного моделювання, Всеукраїнська виставка-конкурс робіт учнів молодшого шкільного віку з початкового технічного моделювання. Гурток "Паперовий діамант" - "Краще творче об'єднання року - 2013" у щорічному рейтинговому конкурсі Центру позашкільної роботи "Зоряна година творчої родини."

Щирість, відкритість Олени Леонідівни позитивно відрізняє її у педагогічному колективі, двері кабінету ПТМ завжди відкриті для колег, що потребують нових ідей, професійних порад тощо. Особливо варто відмітити ретельність підготовки педагога до кожного заняття – це і оформлення робочого місця вихованця, і індивідуальний роздатковий матеріал, багато наочності, теоретичних відомостей з теми, різноманітних індивідуальних заохочувальних дрібничок – все це безумовно об'єднує малечу в творчий колектив. Та у складі цього колективу не тільки педагог і її вихованці, а також і батьки вихованців.

Коломієць О.Л. у постійному творчому пошуку, багато працює над підвищенням фахового рівня, активно відвідує засідання методичного об'єднання керівників гуртків початкового технічного моделювання позашкільних навчальних закладів м. Києва.

Коломієць Олену Леонідівну нагороджено Грамотою управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної у м.Києві державної адміністрації (2016р.) / Директор Центру позашкільної роботи Святошинського району м.Києва Н.І. Савенко

Анотація власного досвіду

Одним з головних завдань навчання та виховання дітей на заняттях гуртка початкового технічного моделювання "Паперовий діамант" є залучення дітей до творчого процесу створення об'ємного казкового світу з плаского аркуша паперу. Знайомство з прийомами та методами роботи з папером дає широкі можливості для розвитку дрібної моторики, логічного та просторового мислення, уяви та фантазії. Під час виконання виробів діти вчаться самостійності, наполегливості, охайності та вмінню працювати в команді.

Мета роботи педагога:

  • формування початкових знань про папір та конструктивні властивості виробів з паперу, умінь і навичок роботи з різноманітними інструментами і матеріалами;
  • ознайомлення з історичними та науковими відомостями;
  • розвиток творчих здібностей вихованців, зокрема, уміння уявляти, фантазувати, читати і самим складати схеми, пояснювати послідовність створення виробу;
  • концентрувати увагу, дотримуватись чіткості і охайності в роботі;
  • знаходити цікаве кольорове рішення, застосовувати різні художні методи для оздоблення виробу.

Під час роботи гуртка важлива роль надається графічній підготовці, формуванню мовної культури засвоєнню технічної термінології. Велика увага приділяється ознайомленню з різними художніми техніками - аплікація, малювання, живопис, орігамі, квілінг, кірігамі. На заняттях діти отримують деякі відомості з історії та культури свого народу та інших народів світу.

Завдання гуртка:

  • ознайомлення з видами, властивостями паперу, способами конструювання виробів з паперу
  • ознайомлення з поняттям про технічний дизайн
  • моделювання, конструювання та виготовлення іграшок, сувенірів, листівок, моделей та макетів з паперу і картону
  • вирішення конструкторських, дизайнерських та логічних завдань
  • залучення до світової історії, культури та наукових досягнень
  • розвиток конструкторських здібностей, просторового і логічного мислення, уяви, фантазії, здатності проявляти творчу ініціативу
  • формування творчої особистості, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток
  • виховання культури праці, формування дружніх стосунків у колективі, почуття відповідальності та взаємодопомоги.

Кожне заняття включає теоретичний матеріал і практичну роботу. Застосовуються різноманітні методи стимулювання та підтримки інтересу до навчально-пізнавальної діяльності:

  • ігри та змагання
  • створення умов для творчого пошуку (постановка творчої задачі)
  • організація взаємодії між учнями (діалоговий метод)
  • розвиток розумових функцій (логічні задачі та головоломки)
  • формування позитивного ставлення до навчальної діяльності.

Використовуються різні засоби навчання: наочні посібники, роздатковий матеріал, технологічні картки, відеоролики та музика. Поряд з колективними формами роботи проводиться індивідуальна робота з вихованцями. Діагностика знань і умінь дітей здійснюється під час виконання ними практичних робот а також у формі проведення вікторин, змагань, конкурсів, виставок.

Конспекти занять з початкового технічного моделювання

Семінар-практикум для слухачів курсу підвищення кваліфікації Київського міського педагогічного університету ім.Б.Грінченка та для колег з методоб'єднання керівників гуртків початкового технічного моделювання позашкільних навчальних закладів м. Києва.

Результативність участі вихованців у масових заходах

Відгуки
Залишити або переглянути відгук по керівнику гуртка буде реалізовано пізніше.

Лист до Коломієць Олена Леонідівна

Ім'я, Прізвище:
Телефон:
E-mail:
Повідомлення:
Надіслати