Гуртки з дистанційною формою навчання

Майстерня "Забава"

Майстерня "Забава"

Гурток працює за двома напрямками: виготовлення м'яких іграшок, або малювання. Вік вихованців у групах малювання від 6 до 10 років (початкові класи школи), та у групах з м'якої іграшки від 8 до 17 років …

Мистецтвознавці

Мистецтвознавці

Гурток образотворчого мистецтва працює за авторськими програмами, що зорієнтовані на розвиток творчих здібностей, фантазії та розширення кругозору. Діти вивчають різні техніки малювання та вчаться їх використовувати. …

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання – це форма навчання з використанням комп`ютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію педагогів та учнів/вихованців на різних етапах навчання та самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі.

Під час організації дистанційного навчання в гуртках закладів позашкільної освіти виникають такі умови навчання, за яких утруднений безпосередній контакт керівника гуртка з гуртківцями, тому виконання начальних програм набуває іншої специфіки. Окрім того, існують особливості викладання та виконання практичних робіт гуртківцями, досягнення ними певних компетентностей в залежності від напрямів роботи гуртків (художньо-естетичного та науково-технічного).

Переваги дистанційного навчання:

  • гнучкість (можливість викладення матеріалу з урахуванням здібностей дітей);
  • інтерактивність (активне спілкування педагога з дітьми у незвичному форматі посилює мотивацію до навчання, поліпшує засвоєнню матеріалу);
  • можливість одночасного використання великого обсягу навчального матеріалу будь-якою кількістю вихованців;
  • відсутність психологічних бар`єрів (актуально для групової форми навчання – проведення колективних дискусій, чатів).

Керівник гуртка повинен володіти знаннями медіаграмотності, навичками роботи з відповідними технологіями, бути креативним, мати бажання продуктивно працювати з дітьми на відстані, вміти розподіляти баланс часу та завдання, ефективно впроваджувати нові ідеї.

Важлива частина дистанційного навчання – налагодження діалогу між керівником гуртка та гуртківцями у ході як письмового, так і усного онлайн- спілкування та при виконанні практичних завдань. При цьому необхідно, щоб існував якісний зворотний зв’язок, як додатковий стимул та мотивація до занять, створення ситуації успіху для кожної дитини.