Гуртки
Майстерня "Забава"
Зростаю. Розвиваюсь. Змінююсь

Вік дітей: 7-11 років (2-5 класи). Розвиток лідерських якостей, упевненості в собі, вміння вести за собою інших – це ті якості, вміння і навички, які потрібно формувати і розвивати. В силу різних обставин ми не завжди знаємо, як це зробити. Саме на допомогу активним учням, які прагнуть бути впевненими в собі, розвивати лідерські якості, комунікативні навички і організаторські здібності, розроблено тренінгову програму «Зростаю. Розвиваюсь. Змінююсь!». …
Зрости в собі лідера
Фізико-математичний "Інтеграл"

Мета і основний зміст роботи гуртка полягає в оцінці та поглибленні знань з алгебри та геометрії. На заняттях гуртківці виконують математичні розрахунки, займаються побудовою математичних та фізичних моделей, знаходять характеристичні властивості геометричних фігур, займаються розв'язанням рівнянь, нерівностей та їх систем, найпростіших фізичних задач, комбінаторних задач, обчислюють ймовірності випадкової події, тощо. …
Зразковий художній колектив музично-драматична студія "Інтонація"
Кольорові мрії
Створення колекцій костюмів театру моди "Барвограй"
Народний художній колектив театр пісні "Ладоньки"
Логічний калейдоскоп

Вік дітей: 6-7 років (1-й клас). Мета гуртка зорієнтувати дитину на успіх та майбутні її досягнення, допомогти їй краще пізнати себе і навколишній світ. Заняття побудовані так, щоб допомогти дитині набути комунікативних навичок, навичок самоорганізації, пізнавальних здібностей та реалізувати її творчий потенціал. …
Ляльки з бабусиної скрині
Народний художній колектив вокальний ансамбль "Мальви"
Мистецтвознавці
Творча майстерня "Мозаїка"
Бісероплетіння "Намистинка"
Образотворче мистецтво "Народний візерунок"
Натхнення
Основи інформаційних технологій
Палітра

Вік дітей від 5 до 16 років. Учні гуртка ознайомлюються з одним з багатьох видів мистецтва - образотворчим. Мета занять - допомогти учням реалізувати свої уявлення, поняття та почуття через малюнок, користуватись художніми матеріалами та інструментами, підбирати кольори залежно від емоційного змісту образу. …