Квест «Україна: знакові постаті від А до Я»

Пройти квест онлайн. Почніть тут: https://cutt.ly/BQ0cedl

Станція 1. «Наш край»

Мета: сприяти створенню сприятливої атмосфери для роботи учасників, ознайомити їх з історією квесту, мотивувати до активної участі.

Обладнання: назва станції «Наш край», картки для переходу між станціями (додаток 1), картки для об’єднання в команди (за кольорами), фломастери.

Методичний коментар: ведучі вітають учасників. Знайомлять із метою квесту, який присвячений 30-річю незалежності України.

Для подальшої участі у квесті учасники об’єднуються у команди (за кольорами), вигадують назву команди та її девіз. Після презентації своїх команд учні отримують картки для переходу між станціями.

Станція 2. «Асоціативний кущ»

Мета: сприяти розкриттю учасниками розуміння слова «Україна».

Обладнання: назва станції «Асоціативний кущ», ватмани (за кількістю команд), на якому в центрі написане слово «Україна» (додаток 2), фломастери, маркери.

Методичний коментар: командам, які прибувають на станцію, ведучий пропонує створити асоціативний кущ до слова «Україна». Коли учасники закінчать та презентують роботу, ведучий вручає їм ключ для переходу до наступної станції.

Станція 3. «Державні символи України»

Мета: сприяти поглибленню знань учасників про державні символи України, поваги до державних символів.

Обладнання: назва станції «Державні символи України», роздатковий матеріал (додаток 3).

Методичний коментар: коли на станцію прибуває команда, ведучий її вітає та запитує в учасників чи знають вони: «Що таке символ, державний символ?», «Які державні символи України ви знаєте?». Ведучий пропонує команді виконати завдання. Коли учасники справляються із завданнями, отримують ключ для переходу до наступної станції.

Станція 4. «Народні символи»

Мета: сприяти поглибленню знань учасників про народні символи України.

Обладнання: назва станції «Народні символи», роздатковий матеріал (додаток 4).

Методичний коментар: ведучий зустрічає команду, яка прибуває на станцію. Ведучий з учасниками обговорюють народні символи України: які вони та яке їх значення. Для закріплення знань команда отримує завдання. Ключ для переходу до наступної станції учасники отримують, коли повністю виконають завдання.

Станція 5. «Ми – українці, ми – майбутнє»

Мета: сприяти формуванню національної свідомості, патріотизму, віри в краще майбутнє України.

Обладнання: назва станції «Ми – українці, ми – майбутнє» (додаток 5), ватмани (за кількістю команд) із заголовком «Ми – українці, ми – майбутнє», плакат «Учнівський барометр», фломастери, маркери, папір, ручки.

Методичний коментар: це остання станція, на якій збираються всі команди. Ведучий пропонує створити яскраві плакати «Ми – українці, ми – майбутнє», давши відповідь на питання: «Що я можу зробити для своєї країни? Як я може це зробити? Де я можу реалізувати свої ідеї?». Команди креативно працюють над створенням цього плакату. По завершенню, учасники презентують свої роботи.

Ведучий підсумовує роботу команд, дякує за творчий підхід, та пропонує продовжити думку «Бути патріотом – це…», спочатку усно, потім письмово на аркушах паперу. З цих думок ведучий складає «Учнівський барометр».

Ведучий підбиває підсумки роботи команд протягом всього квесту та завершує словами, що кожен з нас – знакова постать, важлива для України; кожного дня ми творимо майбутнє, майбутнє нашої країни. Змінюйте Україну на краще, станьте її знаковою постаттю.