Методична студія «Тайм-менеджмент методиста: як все встигати»

26 серпня проведено методичну студію «Тайм-менеджмент методиста: як все встигати».

Метою заходу було: актуалізація і поглиблення знань учасників про ефективні інструменти тайм-менеджменту та їх застосування для підвищення ефективності професійної діяльності.

Завдання:

  • формування адекватного уявлення учасників про свій професійний потенціал на основі самодіагностики і знання основ тайм-менеджменту;
  • розвиток вмінь контролю за використанням робочого часу, вмінь прогнозувати витрати часу;
  • ознайомлення учасників із законами, ефективними інструментами тайм-менеджменту, із техніками економії часу;
  • розвиток в учасників навичок, умінь цілепокладання й планування та самоуправління;
  • формування в учасників мотивів саморозвитку, особистісного зростання.

У ході інтерактивної взаємодії учасники окреслили асоціації поняття «тайм-менеджмент», визначили поглиначів часу, ознайомилися із законами тайм-менеджменту, принципами SMART, акцентували увагу на використанні отриманих знань в своїй професійній діяльності, виробити правило «6 П»:

Правильне
Попереднє
Планування
Попереджує
Погані
Показники