Інтеграція позашкільного та загальноосвітнього закладів – у дії Засідання педагогічної ради середньої загальноосвітньої школи №253 у ЦПР

Засідання проходило в нашому Центрі. Тема зустрічі: "Інноваційні підходи до процесу становлення особистості учня та педагога засобами технологій та творчості". Педагогічний колектив Центру радо зустрів своїх колег зі школи.
Мета педради: сприяти формуванню у педагогів системного бачення процесу становлення компетентної особистості учня та педагога й актуалізації потреби в удосконаленні й оновленні практики виховної діяльності з учнями.
Для реалізації мети було поставлено такі завдання:

  • проаналізувати діяльність педагогічного колективу в сфері виховання, визначити здобутки та проблеми.
  • окреслити першочергові проблеми, які потребують вирішення.
  • розробити шляхи вирішення окреслених проблем.
  • розвивати навички особистої участі у визначенні шляхів вирішення проблем становлення компетентної особистості учня та педагога, перспектив розвитку.

На педраді виступали директор школи Пізняхівська І. С., заступник директора Штодіна І. Б., класні керівники молодшої та середньої школи Даскалюк В. А. і Цимбалова Н. В. відповідно. Діяльність Центру позашкільної роботи представляли заступник директора з навчально-виховної роботи Калуга-Семенкова Л. П. та методист Ковганич Г. Г. Наприкінці педради для бажаючих було запропоновано екскурсії: Зразковим музеєм історії Святошинського району, Центром позашкільної роботи "Північне сяйво" та науково-методичним кабінетом "Перспектива"; екскурсоводами були методисти закладу Вакулишин С. М., Безрук К. О., Марченко К. С.

Така практика проведення педради була корисною для налагодження партнерства між закладами загальної середньої та позашкільної освіти. Зустріч закінчилася на приємній ноті та залишила позитивні емоції як для гостей, так і педагогічного колективу Центру.