Оцінювання навчальних результатів як ресурс розвитку

5 листопада відбувся семінар-тренінг для завідувачів структурними підрозділами Центру «Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти в гуртку: Що? Коли? Як?».

В. О. Сухомлинський казав, що «успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися».

У рамках семінару-тренінгу методистом; Ковганич Г.Г. було розглянуто низку актуальних питань:

  • Оцінювання результатів навчання учнів як засіб підвищення якості освіти в закладі позашкільної освіти.
  • Оцінювання результатів навчання учнів як інструмент їх розвитку.
  • Сучасний інструментарій оцінювання результатів навчання учнів в гуртках.
  • Самооцінювання та взаємооцінювання учнями навчальної діяльності в гуртках.

Учасники семінар-тренінгу активно долучалися до виконання вправ:

  • «Колективна поема про оцінювання» ( за методом «синквейн»).
  • Основні функції оцінювання.
  • Оцінювання результатів навчання учнів на занятті: банк запитань керівника гуртка.
  • Оцінювання навчальних досягнень учнів: фрази-мотиватори.
  • Критерії для самооцінювання.
  • Оцінювання результатів навчання учнів в гуртку: алгоритм дій керівника гуртка.

Час навчання промайнув швидко, цікаво, насичено з користю.