Педагогічна рада: «Інтеграція ресурсів ЦПР, сім’ї і партнерських організацій у процесі духовно-морального розвитку особистості»

18 січня відбулася педагогічна рада на тему «Інтеграція ресурсів ЦПР, сім’ї і партнерських організацій у процесі духовно-морального розвитку особистості».

Цільові орієнтири педагогічної ради

Мета педради: здійснити аналіз проблеми інтеграції ресурсів закладу, сім’ї і партнерських організацій у процесі духовно-морального розвитку учнів.

Завдання педради:

  • окреслити коло проблем і шляхи інтеграції ресурсів Центру, сім’ї й партнерських організацій;
  • сприяти усвідомленню педагогам власної ролі та значущості щодо розвитку партнерства з батьками учнів як учасників освітнього процесу;
  • ознайомити учасників з ефективними практиками партнерської взаємодії з батьками;
  • сприяти розширенню методичного арсеналу педагогів з питань організації партнерства з батьками учнів, громадськими організаціями.

Відбулося конструктивне обговорення актуальних питань:

  • «Актуальність проблеми в контексті сучасних викликів» – Ковганич Галина Григорівна, методист
  • «Розвиток виховного потенціалу сім’ї в сучасних умовах» – Марченко Катерина Сергіївна, завідувач відділу психолого-методичного забезпечення
  • «Партнерство керівника гуртка і батьків у навчанні, вихованні та розвитку учнів» – Ковальчук Ганна Сергіївна, методист
  • «Духовно-моральний розвиток вихованців гуртків у партнерстві з сім’єю» – Селюх Лариса Олександрівна, керівник гуртка «Креативне рукоділля»
  • «Ефективне партнерство: керівник гуртка і батьки» – Момот Марина Володимирівна, завідувач відділу науково-технічної творчості
  • «Навчання батьків як інструмент розвитку їх педагогічної компетентності» – Щербакова Олена Олександрівна, керівник гуртка «АБВГДЕЙКА»
  • «Формування педагогічної культури батьків» – Новодворська Таміла Володимирівна, завідувач відділу декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва
  • «Партнерство: від взаємодії до конструктивної співпраці» – Проценко Людмила Іванівна, керівник гуртка «Писанкарик»
  • «Організація партнерства Центру з науковими установами» – Безрук Катерина Олександрівна, методист, аспірантка Інституту проблем виховання НАПН України

Учасники педагогічної ради підтримали пропозицію щодо подання заявки на проведення експерименту за темою «Дуальне навчання в системі підготовки педагогічних працівників для позашкільної освіти» у 2022-2027 роках.

У заключному слові директор Савенко Наталія Іванівна наголосила на важливості інтеграції ресурсів Центру і партнерських організацій. Педагогічна рада дала матеріал для роздумів та пошуків.