15 листопада у Центрі позашкільної роботи відбулося засідання педагогічної ради «Система та механізми забезпечення академічної доброчесності учасників освітнього процесу в сучасному закладі позашкільної освіти».
Мета педради: актуалізація та поглиблення знань педагогічних працівників про академічну доброчесність, її принципи, механізми забезпечення в сучасному закладі освіти.
Завдання педради:
- забезпечення розуміння педагогічними керівниками сутності академічної доброчесності, вимог законодавства і внутрішніх нормативних документів з цих питань;
- здійснення колективної рефлексії учасниками педагогічної ради щодо механізмів забезпечення академічної доброчесності в закладі;
- підвищення методичного та практичного рівнів педагогів щодо здійснення освітньої діяльності на принципах академічної доброчесності;
- розвиток у педагогів умінь аналізувати свою професійну діяльність з питань забезпечення академічної доброчесності;
- розвиток навичок колективної творчо-пошукової діяльності педагогів, командної роботи, особистої участі у визначенні механізмів забезпечення академічної доброчесності в закладі.
На педраді були висвітлені наступні теми:
- Академічна доброчесність у нормативно-правовому освітньому полі (Ковганич Галина Григорівна, методист)
- Результати соціологічних опитувань учнів (Ковальчук Ганна Сергіївна, методист)
- Організація навчання педагогів академічній доброчесності (Марченко Катерина Сергіївна, завідувач відділу психолого-методичного забезпечення)
- Доброчесність у закладі позашкільної освіти: морально-етичні аспекти (Калуга-Семенкова Леся Петрівна, заступник директора з НВР)