У середній загальноосвітній школі №72 пройшов семінар-тренінг для педагогів: «Класний керівник: функції, ролі, репертуар компетенцій».
Яким має бути класний керівник у сучасній школі? Які нові функції, ролі він має виконувати в контексті змін, які мають місце в сфері освіти?
Якими компетенціями має володіти сучасний класний керівник, щоб ефектвино здійснювати виховний процес, який сприятиме вихованню життєтворчої, життєвокомпетентної, успішної особистості?
На ці питання шукали відповіді класні керівники середньої загальноосвітньої школи №72 на семінарі-тренінгу «Класний керівник: функції, ролі, репертуар компетенцій», який відбувся 16 травня.
МЕТА І ЗАВДАННЯ СЕМІНАРУ
Мета: формування у педагогів системного бачення педагогічної діяльності в контексті сучасних вимог; актуалізація потреби в удосконаленні та оновленні практики роботи з вихованцями.
Завдання:
- підвищення рівня поінформованості класних керівників щодо нових функцій, ролей, компетенцій;
- розвиток рефлексивності мислення класних керівників, формування культури діалогу і співробітництва, умінь працювати в групі;
- мотивування учасників на підвищення якості виконання професійних обов’язків і визначення стратегії власного професійного розвитку;
- формування у педагогів здатностей, вмінь та навичок проектування індивідуальної програми професійного розвитку.
У ході семінару класні керівники творчо працювали в проектних групах: «Професійні якості сучасного класного керівника», «Професійні функції та ролі класного керівника», «Модель професійної компетентності класного керівника».