Сучасне суспільство стикається з різноманітними викликами та завданнями, і одним із них є розробка ефективних підходів до розвитку обдарованих дітей, що має колосальне значення для забезпечення сталого розвитку суспільства та впровадження інновацій.
27 жовтня у рамках ХV Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті», Центром позашкільної роботи Святошинського р-ну м. Києва за співпраці з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти», було проведено науково-практичний семінар «Розвиток та психолого-педагогічний супровід обдарованої особистості: форми, умови, складові діяльності».
Обдарованість (іноді також відома як талант або високий інтелект) - це поняття, яке вказує на виняткові здібності, властивості чи потенціал особистості у конкретній галузі або сфері життя. Основна ідея обдарованості полягає в тому, що деякі діти можуть володіти природними здібностями або навичками, які виражаються на вищому рівні, ніж у більшості інших людей у відповідній галузі.
Поняття «обдарованість» важливе для освіти та розвитку, оскільки розуміння та підтримка обдарованих осіб може призвести до розвитку нових інновацій та вкладу у суспільство.
Метою семінару було: окреслення змісту, форм, методів, технологій розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості.
Тематика виступів:
- Актуальність проблеми психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості
- Життєтворчі здібності як ресурс формування життєвої успішності особистості
- Освітнє середовище як чинник становлення обдарованої особистості
- Системний підхід у творчо – конструкторській діяльності студентів ЗФПО
- Аспекти психолого-педагогічного супроводу навчання обдарованих дітей в закладі позашкільної освіти
- Методичний супровід обдарованої дитини на заняттях гуртка «Мистецтвознавці»
- Формування творчої особистості через призму театрального мистецтва
- Засади та умови розвитку природничо-математичних здібностей обдарованої молоді.
- Організація роботи з обдарованими дітьми: інструментарій педагога
- Концептуальні засади підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми та молоддю.
І на завершення, хотіли б наголосити, що особлива увага повинна бути приділена створенню умов для розвитку їхніх творчих здібностей та стимулювання їхнього потенціалу для досягнення успіху в будь-якій галузі.
Нехай наші зусилля будуть успішними у формуванні обдарованих молоді та сприятимуть їхньому розвитку.