Згідно з річним планом роботи Центру, 24 січня відбулося засідання педагогічної ради «Функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в Центрі: здобутки, проблеми, перспективи».
Мета педради: здійснити колективний аналіз учасниками педради стану функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі й окреслити шляхи її розвитку.
Завдання педради:
- поглибити знання педагогів із питань функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, її компонентів;
- визначити найактуальніші проблеми в функціонуванні внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі;
- розробити шляхи їх вирішення;
- скласти план дій щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі;
- розвивати навички командної роботи, роботи в групах, особистої участі у визначенні здобутків, проблем, перспектив розвитку внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі.
Засідання педагогічної ради було проведено за наступним алгоритмом:
- Відкриття засідання педради.
- Оголошення порядку денного засідання.
- Затвердження регламенту роботи засідання.
- Інформування учасників про виконання рішення попереднього засідання педради.
- Представлення мети, завдань й очікуваних результатів діяльності на засіданні педради.
- Виступ «Актуальність проблеми розбудови ВСЗЯО в закладі», Савенко Н. І., директор ЦПР
- Виступ «Партнерство у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості в закладі», Гаврилюк О. В., керівник гуртка «Соняшник».
- Презентація «ВСЗЯО в нормативно-правовому освітньому полі».
- Організація роботи в творчих групах:
- група 1. Освітнє середовище закладу: як є та як має бути
- група 2. Оцінювання навчальних досягнень учнів: як і в який спосіб
- група 3. Професійна діяльність керівників гуртків: яких змін потребує
- група 4. Управлінські процеси: що на часі
- група 5. Функціонування та розбудова ВСЗЯО: проблемні точки
- Презентація результатів роботи в творчих групах.
- Презентація аналітичною групою проєкту рішення педагогічної ради.
- Внесення доповнень до проєкту рішення педради.
- Ухвалення рішень педагогічної ради.
- Підбиття підсумків засідання педради. Оцінювання ефективності роботи педагогічної ради.