В умовах карантину діти судномодельного гуртка не мають змоги працювати в майстерні. Але можуть отримувати знання теоретичні. Цікавий матеріал про будування сучасних дерев'яних кораблів підібрав для своїх гуртківців Андрій Шитіков, керівник гуртка "Судномоделювання".
Це цікаво! Як будують дерев'яні кораблі. Пише блогер Олексій Ізмайлов:
Після відвідування яхтового порту «Піски» наша частина експедиції побувала на верфі дерев'яного суднобудування «Варяг». Знаходиться вона поруч з портом у великому ангарі. «Варяг» — це унікальне (якщо не єдине у своєму роді підприємство, тут займаються проектуванням та будівництвом дерев'яних суден: морських круїзних вітрильних яхт і навчальних вітрильників, прогулянкових парусно-моторних суден, роз'їзних і туристських катерів, промислових роботів, морських шлюпок типів ЯЛ-2, ЯЛ-4, ЯЛ-6, прогулянкових парусно - гребних човнів, традиційних народних човнів «сойму», «кижанка», «фінка» та ін.
Одним з основних напрямків є будівництво суден-реплік, стилізованих під старовинні вітрильні і парові кораблі. У процесі будівництва використовуються:
- традиційні і сучасні технології і матеріали;
- комплектація судів вітчизняним та імпортним обладнанням провідних виробників;
- авторський дизайн обробки внутрішніх приміщень і зовнішнього декору.
При вході в ангар я відразу побачив різьбяра по дереву, який виточував ось таку голову — носова прикраси корабля.
За 20 років діяльності верфі побудовано декілька десятків моторних та парусно-моторних суден, кілька сотень шлюпок і човнів, у тому числі:
- копії історичних вітрильників XIV - XVIII століть;
- морські та річкові тури і струги XI-XV століть;
- копії ботиков Петра I і Катерини Великої для музеїв Царського села і Переславля - Залеського;
- копії судів вікінгів для р. Виборг;
- плаваючі моделі старовинних вітрильників і гребні суду для зйомок англійського серіалу «Хорнблауэр» і російського фільму «Пасажирка».

На стапелях верфі перебуває черговий корабель. Замовлень у верфі вистачає, без роботи не сидять. Судна можна зустріти в Англії, Іспанії, Італії, Швеції, Норвегії, Фінляндії, в Карибському морі і на Канарських островах.
Якість збірки викликає повагу.
Ряди заклепок, ретельно підігнані деталі. Краса.
Тут же майстер виготовляє під неї весла.
Кермо.
Ял-6, конструктивний креслярник корпусу.
Праворуч з помаранчевими бортами — туристичний катер проекту «Грумант-30Т». Призначений для любителів далеких морських подорожей і відпочинку на воді.
Вітрильно - моторне судно проекту «Аскольд-65» призначений для використання в якості прогулянкового на внутрішніх водоймах.
Зовнішній вигляд судна являє собою спробу реконструкції річкового човна XV століття. Саме на такому судні тверський купець Афанасій Нікітін міг почати своє знамените «Ходіння за три моря».
Поруч із «Аскольдом» йде збірка ще одного судна.
В офісі «Варяга» нам розповіли про вже реалізовані проекти. Багато приватних замовників, які просять побудувати репліку якогось історичного корабля, завжди підбирають під нього легенду, наприклад, для заманювання туристів ))
Ось така екскурсія вийшла.
Фотографії і текст: Джерело