У Центрі позашкільної роботи 24 березня був проведений семінар-тренінг «Самооцінювання освітніх й управлінських процесів у закладі позашкільної освіти: як скласти пазли» для директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи, методистів закладів позашкільної освіти.
До семінару долучилися представники закладів:
- Дитячо-юнацький спортивний клуб з водних видів спорту «Бригантина»;
- Центр військово-патріотичного та спортивного виховання молоді Десантник;
- Центр дозвілля для дітей у Святошинському районі м. Києва;
- Центр творчості дітей та юнацтва Святошинського району м. Києва
- Центр туризму та краєзнавства учнівської молоді Святошинського району м. Києва
Мета семінару-тренінгу: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності учасників щодо самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах позашкільної освіти відповідно до основних засад державної політики у галузі освіти.
Завдання семінару-тренінгу:
- формування в учасників системного бачення процесу самооцінювання освітніх і управлінських процесів в закладі, актуалізація потреби його вдосконалення;
- ознайомлення учасників зі станом обговорюваної проблеми в сучасній педагогічній науці й практиці;
- поглиблення знань учасників із питань розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі позашкільної освіти, розвиток умінь їх використання в своїй діяльності;
- сприяння усвідомленню учасниками проблемних зон в оцінюванні якості освітньої діяльності, визначенню шляхів їх подолання;
- розвиток в учасників вмінь, навичок коригування управлінської та освітньої діяльності за результатами самооцінювання;
- формування в учасників переконання необхідності використання набутого досвіду під час семінару-тренінгу в своїй практичній діяльності.
Результати семінару-тренінгу:
- підвищення рівня поінформованості учасників про сутність, зміст, інструментарій самооцінювання освітніх й управлінських процесів;
- поглиблення учасниками знань щодо проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладі позашкільної освіти;
- стимулювання самоосвіти учасників з проблеми;
- емоційно-психологічна задоволеність учасників семінаром-тренінгом.
Тематичне поле обговорення на семінарі-тренінгу:
- Самооцінювання освітніх і управлінських процесів у нормативно-правовому освітньому полі
- Оцінювання освітнього середовища закладу позашкільної освіти: діагностичний інструментарій
- Оцінювання системи оцінювання здобувачів освіти: діагностичний інструментарій
- Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників: діагностичний інструментарій
- Оцінювання управлінських процесів: діагностичний інструментарій
- Самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладі позашкільної освіти: як успішно провести
На семінарі-тренінгу панувала творча атмосфера, що сприяла активному обговоренню теми та обміну досвідом між представниками закладів. Учасники отримали роздаткові матеріали та інструментарій для подальшої практичної роботи.