Семінар-тренінг «Самооцінювання освітніх й управлінських процесів у закладі позашкільної освіти: як скласти пазли»

У Центрі позашкільної роботи 24 березня був проведений семінар-тренінг «Самооцінювання освітніх й управлінських процесів у закладі позашкільної освіти: як скласти пазли» для директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи, методистів закладів позашкільної освіти.

До семінару долучилися представники закладів:

  • Дитячо-юнацький спортивний клуб з водних видів спорту «Бригантина»;
  • Центр військово-патріотичного та спортивного виховання молоді Десантник;
  • Центр дозвілля для дітей у Святошинському районі м. Києва;
  • Центр творчості дітей та юнацтва Святошинського району м. Києва
  • Центр туризму та краєзнавства учнівської молоді Святошинського району м. Києва

Мета семінару-тренінгу: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності учасників щодо самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах позашкільної освіти відповідно до основних засад державної політики у галузі освіти.

Завдання семінару-тренінгу:

  • формування в учасників системного бачення процесу самооцінювання освітніх і управлінських процесів в закладі, актуалізація потреби його вдосконалення;
  • ознайомлення учасників зі станом обговорюваної проблеми в сучасній педагогічній науці й практиці;
  • поглиблення знань учасників із питань розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі позашкільної освіти, розвиток умінь їх використання в своїй діяльності;
  • сприяння усвідомленню учасниками проблемних зон в оцінюванні якості освітньої діяльності, визначенню шляхів їх подолання;
  • розвиток в учасників вмінь, навичок коригування управлінської та освітньої діяльності за результатами самооцінювання;
  • формування в учасників переконання необхідності використання набутого досвіду під час семінару-тренінгу в своїй практичній діяльності.

Результати семінару-тренінгу:

  • підвищення рівня поінформованості учасників про сутність, зміст, інструментарій самооцінювання освітніх й управлінських процесів;
  • поглиблення учасниками знань щодо проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладі позашкільної освіти;
  • стимулювання самоосвіти учасників з проблеми;
  • емоційно-психологічна задоволеність учасників семінаром-тренінгом.

Тематичне поле обговорення на семінарі-тренінгу:

  • Самооцінювання освітніх і управлінських процесів у нормативно-правовому освітньому полі
  • Оцінювання освітнього середовища закладу позашкільної освіти: діагностичний інструментарій
  • Оцінювання системи оцінювання здобувачів освіти: діагностичний інструментарій
  • Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників: діагностичний інструментарій
  • Оцінювання управлінських процесів: діагностичний інструментарій
  • Самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладі позашкільної освіти: як успішно провести

На семінарі-тренінгу панувала творча атмосфера, що сприяла активному обговоренню теми та обміну досвідом між представниками закладів. Учасники отримали роздаткові матеріали та інструментарій для подальшої практичної роботи.