Розклад занять:
1 група (2-3 клас): Пн: 1500–1630, Ср: 1500–1630
2 група (4-5 клас): Вт: 1500–1715, Чт: 1500–1630
Вік дітей: 7-11 років (2-5 класи).
Цільові орієнтири програми:
- сприяти формуванню в учнів мотивації до навчання;
- сприяти активізації пізнання себе і навколишнього світу;
- сприяти розвитку лідерських, організаторських, комунікативних якостей, вмінь і навичок в учнів;
- сприяти формуванню навичок роботи в команді;
- навчити учнів правильно ставити цілі і завдання, робити їх значущими для себе; приймати рішення.
- навчити змінювати себе, працювати над своїм розвитком.
Зміст програми:
- Модуль 1. Пізнай себе і ти пізнаєш світ
- Модуль 2. Мистецтво ефективної комунікації
- Модуль 3. Час дорослішати
- Модуль 4. Я знаю свої права та обов’язки
- Модуль 5. Вирішуємо конфліктні ситуації
- Модуль 6. Здоровим бути – модно
- Модуль 7. Що таке успіх і як його "впіймати"
- Модуль 8. У світі Лідерства
Форми роботи на заняттях: рольові ігри, моделювання ситуацій, виготовлення плакатів, колажів, вікторини, квести, захист проектів.
Розвиток лідерських якостей, упевненості в собі, вміння вести за собою інших – це ті якості, вміння і навички, які потрібно формувати і розвивати. В силу різних обставин ми не завжди знаємо, як це зробити. Саме на допомогу активним учням, які прагнуть бути впевненими в собі, розвивати лідерські якості, комунікативні навички і організаторські здібності, розроблено тренінгову програму «Зростаю. Розвиваюсь. Змінююсь!».
Програма «Зростаю. Розвиваюсь. Змінююсь» - це можливість:
- пізнати себе, навчитися краще розуміти інших;
- стати відкритим до нових знань і комунікабельним;
- стати більш впевненим в собі;
- навчитися самостійно приймати рішення та нести відповідальність за результати своєї діяльності;
- розширити знання про лідерство та організаторську діяльність;
- розвинути лідерські, організаторські, комунікативні якості, вміння та навички;
- набути навичок роботи в команді;
- набути навичок правильно ставити цілі і завдання, приймати рішення, планувати;
- навчитися змінювати себе, працювати над своїм розвитком.