Інтелектуально-комп'ютерне об'єднання

Робота творчого об‘єднання розпочинає свою історію ще з 1990 року, де за адресою проспект Леся Курбаса, 7-г відкрився комп'ютерний клуб «ZX». З будівництвом нового приміщення Центру позашкільної роботи у 2003 році відкрився ще один комп'ютерний клас за адресою пр. Перемоги, 136. Так згодом з'явилися нові комп'ютерні та математичні гуртки і комп'ютерний клуб «ZX» вже переріс в ціле інтелектуально-комп'ютерне творче об'єднання.

Гуртки цього об‘єднання навчають школярів Борщагівки та Святошино з "нуля" вільно володіти комп‘ютерною технікою, користуватися мережею Internet, знайомлять з сучасними мовами програмування, з основами комп‘ютерної графіки, анімації, WEB-дизайну. А для тих, хто цікавиться ремонтом та обслуговуванням комп‘ютерів, існує спецкурс від Биковського Т.В. в гуртку "Основи інформаційних технологій".

Гуртки

Комп'ютерний клуб "ZX"

Комп'ютерний клуб

В цей гурток приймаються діти, які мають досвід користувача ПК, а також мають багату уяву, вміють фантазувати та трішки малюють. Навчання триває 2 роки. …

Комп'ютерний гурток "8-bit"

Комп'ютерний гурток

Навчання молодших школярів (3-6 класи) роботі на ПК. Програма навчання: професійний користувач (OS Windows, Word, PowerPoint, Excel, інтернет) + комп'ютерна графіка (Paint, Photoshop, Illustrator, анімація). …

Основи інформаційних технологій

Основи інформаційних технологій

В гурток приймаються діти, які мають досвід користувача ПК та цікавяться "залізом".
У цьому гуртку діти поглиблено вивчають устрій ПК. Вчаться самостійно обслуговувати комп'ютери та периферійні пристрої. Встановлюють та настроюють операційну систему, драйвери, утіліти. …

Фізико-математичний "Інтеграл"

Фізико-математичний

Мета і основний зміст роботи гуртка полягає в оцінці та поглибленні знань з алгебри та геометрії. На заняттях гуртківці виконують математичні розрахунки, займаються побудовою математичних та фізичних моделей, знаходять характеристичні властивості геометричних фігур, займаються розв'язанням рівнянь, нерівностей та їх систем, найпростіших фізичних задач, комбінаторних задач,  обчислюють ймовірності випадкової події, тощо. …