Соціальна успішність

Адреса: Проспект Леся Курбаса, 7г, «Південна зоря», каб. №21

Керівник: Гуменна Ольга Миколаївна, Керівник гуртка-методист


Розклад занять:

1 група:   вт 1500-1630,   чт 1500-1630
2 група:   вт 1640-1810,   чт 1640-1900

Програма орієнтована на здобувачів освіти 5-9 класів. В гуртку формується здатність учнів до успіху, самоменеджменту. Також діти отримають навички науково-пошукової діяльності та вміння самопрезентації.

Особливість навчальної програми полягає в тому, що здобувачі освіти отримають перший досвід переживань соціальної успішності та неуспішності, отримають можливість встановити причинно- наслідкові зв'язки між певною поведінкою, якостями особистості та соціальною успішністю. Тут закладаються основи соціальної поведінки та особисті якості, що визначають соціальну успішність.

Гурток дає можливість учням самореалізуватись, визначити своє місце в гуртку, класі, сім’ї та соціумі.

Мета програми – формування та розвиток у здобувачів освіти soft skills (м’яких, гнучких навичок), що дозволяють бути успішними незалежно від специфіки діяльності чи напряму, який обере здобувач освіти; формування в підлітків мислення успішної особистості, мотивації на досягнення успіху.

Передбачено використання різноманітних форм організації навчальної діяльності учнів:

  • тренінги (практичний метод ефективної комунікації, засвоєння матеріалу шляхом залучення підлітків у міжособистісну взаємодію з членами групи);
  • міні-лекції (педагог у довільній формі передає знання гуртківцям із використанням різного типу наочності, в тому числі аудіо- та відеоматеріалів);
  • індивідуальна та групова робота (педагог розподіляє завдання й опитувальники у підгрупах чи пропонує окремим представникам групи);
  • мозковий штурм (педагог ставить задачу для частини групи шляхом збору інформації для отримання і представлення рішення);
  • гра за ролями (порушення проблеми, розподіл ролей для пошуку рішень, презентація рішень);
  • дискусія, дебати (обговорення, у відкритому чи закритому колі, результатів діяльності, думок і побажань);
  • презентація шляхів рішення, висловлення пропозицій, побажань;
  • доведення до гуртківців результатів, отриманих окремими учасниками чи підгрупами.

Також під час занять використовуються методики Арт-терапії та профорієнтації.