Коли уроки і домашні справи зроблені – настає дуже цікавий час – ВІЛЬНИЙ!
А що ж таке вільний час?
За визначенням ми звернулися до наших вихованців. І от що в нас вийшло:
Вільний час це –
- "Коли нічого не турбує";
- "Можна нічого не робити";
- "Коли можу займатися тим, чим хочу";
- "Вільний час це – спокій";
- "Коли сплю і багато лежу";
- "Це час для себе";
- "Це відпочинок, прогулянка, гра, хобі, свобода"
- "Час, проведений з собою наодинці";
- "Відпочинок з користю для себе";
- "Ментальна перезарядка";
- "Коли ти присвячений самому собі і можна обміркувати те, що відбувається навколо, або те, що тебе хвилює".
А як же використовують свій вільний час наші гуртківці?
Найпоширеніша відповідь: зустрічаємось з друзями / гуляю, граю у ком’ютерні ігри/.
А ще:
- "Провожу час з рідними";
- "Гуляю на вулиці":
- "Сиджу в телефоні /переписуюсь з друзями, дивлюсь фільми, граю в ігри/";
- "Займаюся улюбленою справою /пишу твори, танцюю, співаю, малюю, майструю, знімаю відео, читаю, плету з бісеру, шию іграшки, займаюся домашніми тваринами";
- Дуже часта відповідь "Сплю і їм".
І на все це не шкода витрачати час!
Але є справи, на які, з точки зору наших гуртківців, взагалі марно витрачати свій час:
- "Школа, уроки, домашнє завдання" /найчастіша відповідь/;
- "Час, проведений без задоволення і користі";
- "Смуток, втома та злість";
- "Слухати про те, що у мене не прибирано в кімнаті";
- "Коли я щось роблю а у мене не виходить";
- "Дивлюся TikTok. а я це роблю часто";
- "Коли розряджений телефон"
- "Зроблено домашнє завдання, а потім відмінили цей урок";
- "Марно витрачати час на сварку з друзями та безглузді суперечки";
- "Коли проводиш час з неприємними людьми";
- "Коли просиджуєш час у телефоні";
- "На нецікаві уроки /уроки, які для мене не є важливими, які не допомагають мені в житті"
- " На прибирання в домі";
- "Час на справи, які мене не змінюють духовно";
- "Коли взагалі нічого не роблю".
- "Для мене марного часу не буває, в мене все під контролем!"
А бувають дні коли все виходить, все вдається як найкраще, такий собі ідеальний день!
От як він виглядає для наших вихованців "Мій ідеальний день – це…"
- Найчастіше всього це "Погуляти з друзями, провести час із сім‘єю";
- "Очікуване свято";
- "День без ліцею, без домашнього завдання, із смачною їжею, з теплою ковдрою";
- "Коли я прокидаюсь, а мені принесли сніданок у постіль. Або сходити по магазинах, щоб купити новий одяг";
- "День коли є улюблені уроки, мало домашки";
- "Встати, смачно поїсти і гуляти з друзями до вечора";
- "Провести день з подругою в улюбленому кафе і витратити багато грошей";
- "Коли не пішла до школи і цілий день з мамою"
- "Вихідний день без нікого!";
- "Коли я можу поспати до обіду і нікуди не спішити";
- "Спати цілий день";
- "День коли в мене смачний сніданок, обід, вечеря і коли я весь день граю в "Майнкрафт"";
- "Я лежу з коктейлем і дивлюся фільм";
- "Коли є танці і можу провести день з керівником гуртка";
- "Коли читаю книгу, або слухаю аудіокнигу";
- "Коли є час на духовний розвиток та роздуми!".
Ось такий вийшов ідеальний день!
Про те, як використовують свій вільний час розповіли вихованці наших гуртків.
А як ви проводите своє дозвілля?
Методист: Тетяна Велединська